1 jun: Railoperator kiest IPsoft als Managed Services Provider

woensdag, juni 1, 2011
CHICAGO, ILLINOIS (VS) – Een van de toonaangevende leveranciers van goederenwagons en gerelateerde managementservices in Noord-Amerika heeft de keuze laten vallen op IPsoft voor het beheer van de IT-infrastructuur en activiteiten.

De railoperator bezit en beheert een vloot van meer dan 200.000 platte, gesloten en open goederenwagons en ondersteunt talloze bedrijven die actief zijn op het gebied van intermodaal transport, de auto-industrie, metaal en machinerie, papier- en bosbouw en wind en energie.

“IPsoft gaat bedrijfsomgevingen in meerdere bedrijfskritische gebieden beheren,” aldus Josh Langford, Vice President of Sales van IPsoft in het Midwesten. “Dankzij doorlopende ondersteuning van het veranderingsmanagement en voorturende serviceverbetering voor de complete infrastructuur zal het bedrijf meer uit de bedrijfsactiviteiten kunnen halen en de operationele prestaties kunnen verbeteren.”

IPsoft gaat voor dit bedrijf onder andere het volgende verzorgen:
  • Level 3-ondersteuning voor databases, systemen, netwerken en applicatieservers
  • Event-, incident- en probleemmanagement voor routers, switches, firewalls, load balancers en andere netwerkapparatuur
Dankzij het volledig op ITIL v3 afgestemde IT-servicemanagementplatform van IPsoft wordt 56 procent van alle klantincidenten volledig door middel van automatisering verholpen. Dankzij de virtual engineers van IPsoft kunnen veelvoorkomende problemen binnen netwerken en besturingssystemen autonoom worden gediagnosticeerd en opgelost.