14 jun: Vertaling IPsoft Chetan Dube winner of the Ernst & Young Entrepreneur Award 2011 New York

dinsdag, juni 14, 2011

IPsoft Incorporated heeft vandaag aangekondigd dat IPsoft President en CEO Chetan Dube de Ernst & Young Ondernemer van het Jaar 2011 New York Award heeft ontvangen. De award erkent uitmuntende ondernemers die uitzonderlijk en buitengewoon succes demonstreren op gebieden als innovatie, financiële prestaties en persoonlijke betrokkenheid bij hun bedrijven en gemeenschappen.
Dube werd geselecteerd door een onafhankelijk panel van deskundigen. De prijs werd uitgereikt tijdens een gala-evenement ter ere van de uitmuntende ondernemers op 8 juni in het Marriott Marquis. Carmine Romano, Ernst & Young LLP Entrepreneur Of The Year New York Program Director, zei: "Deze zakelijke leiders hebben zoveel bereikt en leveren een enorme bijdrage aan de gemeenschap. Zij geven ons hoop voor wat wij de komende 25 jaar van ondernemers kunnen verwachten."

In zijn dankwoord bedankte Dube het IPsoft team voor hun eindeloze drive om te innoveren en te excelleren. "We voelen ons vereerd met deze erkenning, maar ik vind dat deze award meer toebehoort aan de briljante en een beetje gekke mannen en vrouwen van IPsoft , die “de droom, leven, eten en ademen: het veranderen van de manier waarop de infrastructuur van morgen zal worden beheerd”, zei hij. Dube bedankte ook Alan Turing, de computer wetenschapper die als eerste droomde van een wereld waarin de machine intelligentie, de menselijke intelligentie zou evenaren.

IPsoft maakt gebruik van zogenaamde autonomic engines om zo IT-infrastructuur Management Services te leveren. Ongeveer 56 procent van alle IT gerelateerde problemen worden opgelost zonder menselijke tussenkomst. Het idee is om de routematige handelingen te automatiseren zodat ingenieurs zich kunnen concentreren op taken van meer tactisch niveau en innovatie dit jaar.

De Ernst & Young Entrepreneur of The Year Awards Program viert zijn 25ste verjaardag. Prijswinnaars in het verleden waren onder andere: Howard Schultz van Starbucks Coffee Company, Pierre Omidyar van eBay Inc, Tom Adams van Rosetta Stone Inc, Matt Szulik van Red Hat Inc, en vorig jaar de nationale winnaar, Howard Lutnick, Chairman en CEO van Cantor Fitzgerald en BGC Capital Partners Inc.

Over Ernst & Young Ondernemer van het Jaar

Ernst & Young Ondernemer van het Jaar is 's werelds meest prestigieuze Business Award voor ondernemers. De unieke prijs maakt een verschil door de manier waarop deze het ondernemerschap onder mensen met potentieel stimuleert en de bijdrage erkent van mensen die anderen inspireren met hun visie, leiderschap en prestatie. Als eerste en enige echt Global Award van zijn soort, erkent de Ondernemer van het Jaar Award, diegene die leidinggeven en bouwen aan succesvolle, groeiende en dynamische bedrijven. De Ernst & Young Ondernemer van het Jaar 2011 New York Awrad wordt zowel in de regionale, nationale en wereldwijde award programma's ondersteunt, in meer dan 140 steden in meer dan 50 landen.